Zákaznická podpora:+420775518075info@designquest.cz

Design Quest s.r.o.

Ochrana osobních údajů

Tyto zásady ochrany osobních údajů stanoví, jak společnost Design Quest s.r.o.,
IČO: 033 87 348, se sídlem Sněmovní 173/9, 118 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 288434, (dále jen „Společnost“) používá a chrání osobní údaje ( dále jen „“), které jsou Společnosti, jakožto provozovateli internetového obchodu Designquest.cz předávány používáním webové stránky www.designquest.cz.(dále jen „Webová stránka”).

Společnost se zavazuje zajistit bezpečí Vašich osobních údajů. Pokud bychom Vás požádali o poskytnutí určité informace, podle které můžete být při používání těchto webových stránek identifikováni, ujišťujeme Vás, že tato informace bude použita pouze v souladu s těmito Zásadami ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady o OÚ“). Společnost si vyhrazuje tyto Zásady o OÚ dle potřeby měnit. Tyto Zásady o OÚ jsou platné od 25. května 2018. Správcem OÚ je Společnost.

Tím, že nám poskytnete Vaše OÚ, udělujete Společnosti svůj souhlas se zpracováním a správou OÚ, jejichž účel a podmínky použití jsou stanoveny níže. Všechny Vaše OÚ, které od Vás obdržíme, budou shromážděny, uloženy a použity v souladu s platnými právními předpisy, zejména se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, (dále jen „Zákon”), Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, anglicky General Data Protection Regulation; dále jen „GDPR“), se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a dále dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku.

Osobní údaje jsou informace, které Vás mohou identifikovat jako žijícího jedince, ať už samy o sobě, nebo současně s dalšími informacemi, které má nebo může mít Společnost k dispozici.

CO SHROMAŽĎUJEME

Můžeme o Vás shromažďovat a zpracovávat následující údaje:

a)Informace, které nám poskytnete prostřednictvím přístupu a vyplněním formuláře na Webové stránce.
b)Pokud nás kontaktujete, můžeme uchovávat záznam o této korespondenci.
c)Podrobné informace o Vašich návštěvách Webové stránky a o zdrojích, ke kterým jste se připojili.

Pokud nesouhlasíte s tím, aby Vaše OÚ byly používány v souladu s těmito zásadami ochrany osobních údajů, prosíme, nepředávejte nám své OÚ prostřednictvím Webové stránky.

VAŠE OSOBNÍ A FIREMNÍ ÚDAJE

Informace, o které Vás žádáme, mohou zahrnovat:

a)Jméno, příjmení
b)Korespondenční adresa (ulice, město, PSČ)
c)Emailová adresa
d)Mobilní telefonní číslo, příp. telefonní číslo
e)Heslo pro komunikaci v případě, že jste registrovaný uživatel
f)Způsob úhrady, příp. bankovní spojení

g) IČO a DIČ společnosti

 

Tento seznam není vyčerpávající a může být aktualizován.

KDE UKLÁDÁME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE

Vaše OÚ, které jsme získali prostřednictvím Webové stránky, jsou směrovány do jednoho nebo více IT systémů. Zde jsou uloženy a použity za účelem (např.) zpracování Vašeho požadavku na informaci tak, abyste na Váš dotaz obdrželi řádnou odpověď a informace o našich produktech, za účelem uzavření smlouvy (přijetí a vyřízení Vaší objednávky produktů).

Vaše OÚ mohou být uchovávány na našich zabezpečených serverech v našich IT systémech v České republice. Poskytnutím svých OÚ s tímto převodem, uložením nebo zpracováním vyjadřujete souhlas. Pro zajištění bezpečného zpracování Vašich dat v souladu s těmito Zásadami o OÚ údajů využíváme veškerá možná k tomu nezbytná opatření.

Souhlasíte s tím, že Vámi poskytnuté OÚ budou systematicky spravovány automatickým způsobem za použití automatických a veškerých dalších nástrojů informačního systému. 

K ČEMU NÁM SLOUŽÍ ZÍSKANÉ INFORMACE

a)zajištění co nejefektivnějšího způsobu prezentace obsahu našich Webových stránek pro Vás
b)zajištění plnění smlouvy
c)interní vedení záznamů
d)poskytnutí informace, produktu nebo služby podle Vašeho požadavku nebo poskytnutí takových informací a služeb, u kterých předpokládáme, že by Vás mohly zajímat, včetně oběhu marketingových materiálů použitím emailové adresy, kterou jste Společnosti poskytl/-la.
e)zasílání přímého marketingu elektronickou cestou o produktech a službách
f)oznámení o změnách služeb Společnosti.

PŘÍMÝ MARKETING

U každého souboru Vašich OÚ na Webové stránce si vzájemně vyjasníme, zda Vaše data mohou být použita pro účely přímého marketingu. Zároveň Vás požádáme o souhlas k jeho odběru, nebo Vám umožníme se z jeho odběru odhlásit.

Společnost Vás bude kontaktovat elektronickou cestou (e-mailem) nebo telefonicky ohledně informací, které jste si vyžádali a ohledně informací s podobným předmětem, který byl uveden ve Vašem požadavku nebo byl předmětem Vašeho předchozího nákupu u nás. Pokud si nepřejete, aby tímto způsobem byly Vaše OÚ použity, můžete na formuláři, kterým sbíráme Vaše OÚ, nezaškrtnout příslušné políčko.

Pokaždé, když budete vyzváni k vyplnění formuláře na Webových stránkách, nesouhlasíte-li, příslušné políčko nezaškrtávejte. V přímém marketingu by Vám elektronickou cestou (e-mailem nebo telefonem) Společnost ukázala jednoduchý způsob, jak příslušným způsobem další přímý marketing odmítnout.

DOBA SPRAVOVÁNÍ ÚDAJŮ

Souhlas ke správě údajů, který Společnosti dáváte, je platný po dobu 10 let ode dne, kdy jste prostřednictvím Webové stránky Vaše údaje Společnosti předali. 

BEZPEČNOST

Společnost se zavazujeme zajistit bezpečnost Vašich dat. Aby zabránila neoprávněnému přístupu k nim nebo jejich neoprávněnému zveřejnění, zavedla  vhodné fyzické, elektronické a manažerské postupy pro ochranu a zabezpečení informací, které na Webovéh stránce shromažďuje. Souhlasíte s tím, že údaje, které Společnosti poskytnete, budou spravovány systematicky a pomocí automatických či manuálních prostředků. Veškeré informace, které nám poskytnete, jsou uloženy na zabezpečených serverech.

POSKYTOVÁNÍ VAŠICH DAT

Vaše OÚ může Společnost  poskytnout jiným subjektům, které angažuje proto, aby pomohly s aktivitami, např. společnostem zajišťujícím přepravu a doručení Vámi zakoupených produktů, poskytovatelé IT hostingu a údržby, společnostem, které vykonávají činnost zpracovatele OÚ se kterými má Společnost uzavřenu odpovídající ZPRACOVATELSKOU smlouvu. V případě Vašeho souhlasu subjektům zajišťující průzkum zákaznické spokojenosti. Vaše OÚ může též předat stranám, pro které od Vás dostane Společnost souhlas k předání Vašich OÚ.

  1. Společnost může také předat Vaše OÚ třetím stranám, jestliže má povinnost poskytnout nebo sdílet Vaše OÚ za účelem splnění zákonné povinnosti.
  2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb (Mailchim) nebo cloudových služeb.
     

PRÁVA SUBJEKTŮ OÚ

Níže Vás informujeme o právech, které Vám dle příslušných právních předpisů náleží v souvislosti se zpracováním Vašich OÚ, a to konkrétně o:

a)právu přístupu ke svým OÚ
b)právu na opravu OÚ
c)právu na výmaz (tzv. „právem být zapomenut“)
d)právu na omezení zpracování svých osobních údajů
e)právu vznést kdykoliv námitku proti zpracování Vašich OÚ z důvodů týkajících se konkrétní situace zákazníka
f)právu na přenositelnost OÚ
g)právu svůj souhlas kdykoliv odvolat
h)právu podat stížnost proti zpracování svých osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, PSČ 170 00, Praha 7, uoou.cz.

Pokud se domníváte nebo zjistíte, že Společnost nebo jí pověřené třetí osoby provádíme zpracování Vašich OÚ, které je v rozporu s ochranou Vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s příslušnými právními předpisy, zejména jsou-li Vaše OÚ nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, můžete po Společnosti požadovat doplnění, opravu, blokování nebo likvidaci Vašich OÚ. Souhlas můžete odvolat na info@designquest.cz nebo písmeně na adrese Společnosti. Odvoláním Vašeho souhlasu není dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním.

POUŽÍVAJÍ WEBOVÉ STRÁNKY SOUBORY COOKIES A CO TYTO SOUBORY PŘEDSTAVUJÍ?

Společnost má možnost shromažďovat informace o souborech cookies na koncovém zařízení uživatele a dalších podobných technologiích, jako jsou místní úložiště dat prohlížeče nebo nápověda.

Cookie je malý textový soubor, který prohlížeč ukládá na koncové zařízení uživatele. Soubory Cookies často obsahují anonymní, jedinečný identifikátor, který nám dovoluje určovat a počítat prohlížeče, které navštěvují naše stránky. Cookies nám také umožňují sbírat informace o tom, jak a kdy jsou používány služby: například ze které stránky se uživatel na naše služby dostal, kdy a co uživatel webu na našich Webových stránkách prohlíží, který prohlížeč používá, jaké je rozlišení obrazovky, jaký je operační systém, jaká je adresa IP terminálu uživatele a sériové číslo. Cookies také uživateli poskytují možnost nevkládat pokaždé uživatelské jméno, heslo a osobní přizpůsobení.

Cookies se samy v síti nepohybují, pouze jsou terminálu uživatele přiřazeny webovou stránkou, kterou si uživatel načte. Soubory cookie může později číst a používat pouze server, který tyto soubory zaslal. Cookies a podobné technologie nepoškozují terminál uživatele nebo jeho soubory, ani nemohou být použity ke spouštění programů nebo k šíření virů.

Uživatelé nemohou být jen pomocí cookies nebo dalších technologií identifikováni a naše Webové stránky nemohou znát např. e-mailovou adresu uživatele, pokud nám ji sám nesdělil. Se zřetelem na právní předpisy pro ochranu soukromí a zásad ochrany osobních dat u každé služby mohou být informace obdržené ze souborů cookie a jiných podobných technologií spojeny s případnými dalšími informacemi získanými od uživatele jiným způsobem.

Proč se soubory cookies používají?

Cookies a podobné technologie se používají pro analýzu a další vývoj našich služeb, aby Společnost mohla uživatelům poskytovat lepší služby. Cookies a podobné technologie používá také pro zjišťování počtu návštěvníků a ve statistickém monitorování pro měření efektivity reklamy. 

Potřebujete poradit?

Pokud se chcete na něco zeptat nebo nám cokoliv sdělit, pak nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince +420 774 124 959 nebo zašlete dotaz na adresu:  info@designquest.cz. Rádi Vám poradíme a Vaše dotazy zodpovíme.

Obchodní podmínky

Design Quest s.r.o.

se sídlem Sněmovní 9, Praha 118 00

IČ: 033 87 348 / DIČ: CZ 033 87 348

firma je zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 288434  

Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod („VOP“) společnosti Design Quest s.r.o. se sídlem Sněmovní 9, Praha 1, 118 00, IČ: 033 87 348 / DIČ: CZ 033 87 348 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.zn. oddíl C, vložka 288434  („Prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran kupních smluv uzavíraných v rámci jejich podnikatelské činnosti mezi Prodávajícím a Kupujícím, a to zejména na základě rámcové kupní smlouvy („Rámcová smlouva“) uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, či prostřednictvím B2B portálu Prodávajícího, dostupném na www.designquest.cz 
  2. Prodávající je importér a distributor produktů určených do interiérů, kuchyňských potřeb a sportovních lahví dále jen („Zboží“) v České republice, Slovenské republice, Maďarsku a Rumunsku.
  3. Kupující“ je podnikatelem, který má zájem na odběru Zboží od Prodávajícího a uzavřel s Prodávajícím Rámcovou smlouvu či kupní smlouvu na koupi Zboží. 

 

 1. Uzavření Kupní smlouvy

1.1 Kupující se zavazuje činit písemné objednávky na Zboží („Objednávka“) prostřednictvím B2B Portálu či jiného systému elektronické výměny dat („EDI“). Objednávka musí obsahovat následující:

  • specifikaci Kupujícího (obchodní firma/jméno příjemní, IČO, DIČ (pokud bylo přiděleno), sídlo/místo podnikání, spisová značka a identifikace rejstříkového soudu v případě, že je Kupující zapsaný v obchodním rejstříku);
  • název a artiklové číslo Zboží dle Ceníku; a 
  • množství Zboží.

 

1.2 Prodávající po obdržení Objednávky zašle Kupujícímu informativní sdělení o jejím přijetí (prostřednictvím B2B Portálu, EDI či emailu). Toto sdělení má předběžný charakter. Akceptací Objednávky, a tedy uzavřením kupní smlouvy („Kupní smlouva“) se rozumí předání Zboží Přepravci. Prodávající není povinen Objednávku akceptovat, v případě jejího odmítnutí vyrozumí bez zbytečného odkladu Kupujícího. 

1.3 Veškeré Objednávky učiněné Kupujícím a kterýmkoliv z jeho zaměstnanců na účet Kupujícího jsou považovány za Objednávky řádně učiněné Kupujícím a jsou pro Kupujícího závazné po dobu osmi (8) týdnů od doručení informativního sdělení Prodávajícího o jejím přijetí, pokud nebude v tomto sdělení určena delší doba pro dodání Zboží. V případě, že Prodávající požaduje uhrazení zálohy, počíná doba závaznosti Objednávky běžet dnem uhrazení příslušné zálohy. 

1.4 Prodávající může Objednávku rozdělit do více dodávek (zejména v případě, že Zboží podléhá rozdílným termínům dodání od dodavatelů v případě, že Zboží není u Prodávajícího skladem). V takovém případě bude každá samostatná dodávka Zboží považována za samostatnou Kupní smlouvu a bude hrazena na základě samostatných daňových dokladů s tím, že v případě rozdělení dodávek Zboží budou náklady na dopravu hrazeny pouze u prvního (1.) plnění dle rozdělené Objednávky.   

 

 2. Kupní cena a platební podmínky 

2.1 Kupní ceny Zboží budou stanoveny dle platného ceníku Prodávajícího („Ceník“), zveřejněného na B2B Portále, či prostřednictvím emailu doručením ceníku ve formě tzv. feedu (feed bývá doručován zpravidla každý pracovní den a obsahuje i orientační dostupnost Zboží) či jiné formě akceptovatelné Prodávajícím. Ceník vychází z doporučených maloobchodních cen, ze kterých je dále vypočten Rabat. 

2.2 Kupní ceny v Ceníku nezahrnují DPH. DPH bude účtována dle platných právních předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

2.3 Veškeré platby dle Kupních smluv budou hrazeny na základě daňového dokladu (faktury). Doklad bude doručen prostřednictvím B2B Portálu či emailu. Pro první tři (3) Objednávky Zákazníka a dále v případě, že není ze strany Prodávajícího stanoven tzv. Kreditní limit či Zboží není aktuálně skladem, je Prodávající oprávněn požadovat uhrazení zálohy na Zboží ve výši celé kupní ceny za Zboží. Do okamžiku uhrazení zálohy není Prodávající povinen Zboží objednat od dodavatele.

2.4 Zajištění: Prodávající je oprávněn k zajištění svých pohledávek z Kupních smluv požadovat po Kupujícím poskytnutí peněžní jistoty ve výši jednostranně určené Prodávajícím („Zajištění“) a to do deseti (10) dnů od doručení písemné žádosti Prodávajícího. Během doby trvání Rámcové smlouvy či na základě ukončení Rámcové smlouvy je Prodávající oprávněn použít Zajištění, pokud Kupující poruší jakoukoliv povinnost dle Rámcové smlouvy či Kupních smluv uzavíraných na základě Rámcové smlouvy, a to zejména povinnost hradit řádně a včas jakékoliv platby dle Rámcové smlouvy či Kupních smluv, porušení povinnosti, jejíž nesplnění opravňuje Prodávajícího požadovat po Kupujícím smluvní pokutu, úrok z prodlení, náhradu škody, bezdůvodné obohacení či jiné náklady (např. náklady na vymáhání pohledávek, náklady na dopravu neuhrazeného Zboží od Kupujícího k Prodávajícímu apod.). O použití zajištění bude Prodávající Kupujícího informovat. Prodávající vrátí Kupujícímu nepoužitou část Zajištění do třiceti (30) dnů po skončení Rámcové smlouvy s tím, že Prodávající má právo ponechat si přiměřenou část Zajištění dle uvážení Prodávajícího k zajištění těch závazků Kupujícího z Rámcové smlouvy či Kupních smluv (ač splatných či nesplatných), které nebyly ke dni ukončení Rámcové smlouvy uhrazeny. Prodávajícímu náleží úrokový výnos ze Zajištění za dobu trvání Zajištění dle tohoto Dodatku, jakožto paušální náhrada nákladů spojených s vedením a správou Zajištění na bankovnímu účtu Prodávajícího.

2.5 Pokud je Kupující v prodlení se zaplacením jakéhokoliv daňového dokladu, zálohové faktury nebo jiného peněžitého závazku (včetně poskytnutí Zajištění), může Prodávající pozastavit dodávky Zboží podle přijatých Objednávek, dokud nejsou veškeré dlužné částky plně zaplaceny.

2.6 Prodávající je oprávněn jednostranně stanovit a/nebo změnit Rabat, Kreditní limit a dobu splatnosti daňových dokladů či zálohových faktur s tím, že:

  • splatnost daňových dokladů nebude kratší než sedm (7) dnů ode dne vystavení příslušného daňového dokladu; a
  • splatnost zálohových faktur nebude kratší než tři (3) dny ode dne vystavení příslušné zálohové faktury. 

Změna nabývá účinnosti první (1.) den kalendářního měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém bylo oznámení o této změně doručeno Kupujícímu v případě Rabatu, Kreditního limitu a splatnosti daňových dokladů a zálohových faktur. Jakékoliv oznámení (sdělení) Prodávajícího dle Rámcové smlouvy, Kupní smlouvy či těchto VOP bude považováno za doručené také v případě, kdy bude úspěšně odesláno na e-mailovou adresu Kupujícího či prostřednictvím B2B Portálu. 

 

 3. Způsob a místo dodání

3.1 Způsob dodání: Zboží bude předáno poskytovateli přepravních služeb („Přepravce“). Okamžikem předání Přepravci přechází na Kupujícího nebezpečí škody na Zboží. Kupující je povinen překontrolovat Zboží a případné škody způsobené Přepravcem Přepravci řádně reklamovat (dle podmínek přepravy), k čemuž mu Prodávající poskytne nezbytnou součinnost.

3.2 Náklady na dopravu: V případě odběru Zboží dle jedné (1) Kupní smlouvy za kupní cenu 5 000,- bez DPH a vyšší, hradí náklady na přepravu Prodávající. V ostatních případech hradí náklady na dopravu vždy Kupující. Minimální objednávka zboží je 5 000,- bez DPH.

3.3 Zboží skladem: Za předpokladu, že je Zboží skladem, Prodávající se zavazuje předat Zboží Přepravci nejpozději do týdne od přijetí objednávky. V případě, že Kupující hradí dopředu, tak do 24 hodin o přijetí platby na účet.

 Zboží, které není skladem: V případě, že Zboží není skladem, bude Zboží předáno přepravci v nejbližším termínu následujícím po dni doručení Zboží Prodávajícímu od dodavatele Zboží, nejdříve však první (1.) pracovní den, následující po dni uhrazení celé kupní ceny dle Kupní smlouvy, s výjimkou případu, kdy je domluvena platba na fakturu se 14 denní splatností. Kupující bude o předpokládaném termínu dodání Zboží Prodávajícímu informován bez zbytečného odkladu po doručení Objednávky. Kupující bere na vědomí, že Zboží, které není skladem je zpravidla dodavatelem Prodávajícímu doručováno v pravidelných termínech (tj. vždy jednou za měsíc, jednou za kvartál apod.). 

3.4 Výhrada vlastnického práva: Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží okamžikem uhrazením celé kupní ceny za Zboží a/nebo jeho předáním Přepravci, kterýkoliv okamžik nastane později.

3.5 Jakékoliv vratky Zboží či výměny podléhají vždy písemnému schválení Prodávajícího. smluvní strany se dohodly, že veškeré platby Prodávajícího Kupujícímu za vrácená plnění budou uskutečněna započtením nebo platbou na bankovní účet Kupujícího, ze kterého Kupující plnil Prodávajícímu nebo bankovní na účet Kupujícího, který je zveřejněn finanční správou v registru plátců DPH jako účet spolehlivého plátce DPH. Volba bankovního účtu záleží výhradně na Prodávajícím.

 

 4. Odpovědnost za vady

4.1 Není-li v konkrétním případě sjednáno jinak, je Prodávající povinen dodat Zboží ve stavu plně způsobilém pro jeho další prodej spotřebiteli v České republice, Slovenské republice, Maďarsku a Rumunsku.

4.2 Prodávající odpovídá za vady, které má jím dodané Zboží v době jeho předání přepravci. Prodávající však neodpovídá za běžné opotřebení nebo za vady způsobené nesprávným použitím nebo neoprávněným zásahem třetí osoby. 

4.3 Zjevné vady Zboží zjistitelné při jeho převzetí je Kupující povinen reklamovat nejpozději do tří (3) dnů od dodání Zboží. V případě marného uplynutí této lhůty se má za to, že množství a provedení Zboží odpovídá údajům sjednaným v příslušné Kupní smlouvě a uvedeným v dodacím listu a že Zboží je dodáno v požadované jakosti.  Kupující se zaměří zejména na množství a provedení, dodací list, součásti, jednotlivé díly Zboží apod. 

4.4 Skryté vady, včetně zjevných vad zjistitelných až po rozbalení Zboží, je Kupující povinen reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejdéle však do konce záruční doby. 

4.5 Není-li u prodávaného Zboží uvedeno jinak, Prodávající poskytuje na veškeré nové prodávané Zboží v rámci velkoobchodního prodeje záruku v délce trvání dvanácti (12) měsíců. Pokud se jedná o Zboží použité, může být doba záruky snížena až na šest (6) měsíců.

4.6 Reklamace na formuláři Prodávajícího je nutno zasílat na e-mail: info@designquest.cz. Není-li zboží vybaveno záručním listem, pro řešení případné reklamace Kupujícím je prodávající povinen akceptovat místo záručního listu doklad o zakoupení Zboží (daňový doklad a dodací list) obsahující identifikaci Prodávajícího, IČO, sídlo a informace o zakoupeném Zboží s uvedením objednávkového čísla, popisu a data prodeje.

4.7 Řešení případné reklamace nemá odkladný účinek na splatnost jakýchkoliv závazků Kupujícího vůči Prodávajícímu. Ustanovení § 2108 Občanského zákoníku se nepoužije.

 

 5. Prohlášení a závazky Prodávajícího

5.1 Prodávající tímto prohlašuje a zavazuje se vůči Kupujícímu, že Zboží odpovídá veškerým právním předpisům, které se na Zboží vztahují a že Zboží nezasahuje do žádných práv třetích osob.  

 

6. Ostatní ustanovení

6.1 Pravidla prodeje: Uzavřením Kupní smlouvy Kupující potvrzují, že si je vědom skutečnosti, že Prodávající dodává Zboží renomovaných značek, s vysokými požadavky na prezentaci značky, prezentaci Zboží v provozovně nebo/a na internetu, zaškolení personálu, apod. Kupující se bude o těchto komerčních kritériích informovat a zavazuje se k jejich plnění.

 

 7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky.

  1. 2 Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.8. 2023.

7.3 Těmito VOP se řídí i veškeré kupní smlouvy na Zboží uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, pakliže se na ně v příslušné kupní smlouvě odkazuje s tím, že v takovém případě se pro účely intepretace Rámcovou smlouvou (ve významu dle těchto VOP) rozumí i takto uzavřená kupní smlouva.

7.4 Pokud se kterákoli část VOP, Kupní smlouvy nebo Rámcové smlouvy stane částečně nebo úplně neplatnou nebo nevymahatelnou, bude tato část nahrazena ustanovením, které bude mít význam co nejbližší původnímu ustanovení. Ostatní ustanovení VOP, Kupní smlouvy nebo Rámcové smlouvy zůstanou nedotčena.

 

V Praze dne 1. 8. 2023

Design Quest s.r.o.